czwartek, 29 marca 2018

Wielkanocny wianek

Cześć / Hello

Zbliżają się Święta Wielkiej Nocy, w związku z tym czas zaprezentować pracę typowo świąteczną. 
W wykonaniu tego wianka zainspirowałam się warsztatami Patrycji Dreamy Attic.

Easter time is coming so it is time for Easter projects.
I was happy to take part in Patrycja's Dreamy Attic workshop two weeks ago and I was inspired to make my own Easter wreath. 



Jak zwykle moja praca wykonana była z myślą znanej mi osobie. Tym razem chciałam aby wianek zawisł na drzwiach klasy mojego starszego syna. 

As always I made this project for someone. I thought this time it might hang on my son's classroom door.

Pracę wykonałam z HDFu Artistiko w kształcie wieńca, jajek i królików.

It was made with Artistiko HDF chipboards.

Początkowo wszystko pomalowałam białym Gesso Renesansu. Następnie ułożyłam kompozycję i przykleiłam wszystkie elementy klejem na gorąco i ponownie zagessowałam.

I used some white gesso from Renesans. Than I prepared my composition, glue it whit hot glue and used some gesso again.

Do pokolorowania wszystkiego użyłam mgiełek Daily Art. Po wyschnięciu ponownie nałożyłam na pracę białe gesso używając suchego pędzla. Na koniec delikatnie pozłociłam pracę pastą pozłotniczą Renesansu.

To color everything I used Daily Art mists. When it dry I used white gesso with dry brush and at the and I added some gold paste from Renesans. 



Użyłam/ I used:

  
 

   






1 komentarz: