czwartek, 22 marca 2018

Wiosenny kartka pop-up

Witajcie / Hello

Dziś chciałabym zaprezentować kartę typu pop-up.

Today I would like to present my pop-up card.



Jestem fanką wszelkiego rodzaju kartek 3D.

I am big fun of 3D cards. 



Do wykonania bazy kartki pop-up użyłam papieru kraftowego, którą okleiłam papierem w paski i kropki firmy Piątek Trzynastego"Hello Beautiful".

I used craft cardstock and paper from collection "Hello Beautiful" form Piątek Trzynastego.


Do wnętrza wkleiłam powycinane wcześniej kwiaty, listki i ptaszka również papieru tej samej kolekcji firmy Piątek Trzynastego. Wszystkie elementy wklejone są w dwóch rzędach na przezroczystych, foliowych paseczkach.

Inside the pop-up card I put all flowers, leaves and bird cut from paper form the same collection. All elements I glue in two rows with transparent pieces of foil. 






Całość przepasałam różową, błyszczącą wstążką, pochlapałam złotym Splashem i białą farbą oraz dodałam białe kropelki Nuvo Drops.

I decorated everything with pink, shiny ribbon and splashed with white and gold. I also used white Nuvo Drops. 




Do zrobienia kartki wykorzystałam kolekcję Piątek Trzynastego "Hello Beautiful"



Pozdrawiam gorąco

Warm hugs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz