poniedziałek, 5 marca 2018

Przedstawiamy DT - Kasia

Witajcie Kochani :)
Mam na imię Kasia i jest mi ogromnie miło, że mogę gościć na blogu Scrap&Art Cafe 
oraz dzielić się z Wami swoimi inspiracjami.Jestem niespokojną duszą, która cały czas się uczy, rozwija i  poszerza zainteresowania o kolejne pasje. Scrapbooking to dla mnie relaks i odskocznia od codziennych obowiązków i pracy .Uwielbiam pastelowe kolory i ładne formy. Bardzo lubię pracować z foamiranem, tworzyć kartki, wyszywać oraz nadawać przedmiotom użytkowym nowy wygląd :)

Zapraszam Was na swój blog: :http://xgalaktyka2.blogspot.com/ oraz do obejrzenia kilku moich prac.


Klatka ozdobiona kwiatami z foamiranu


Komplet kartka i czekoladownik


Kartka "bodziak " 

 Haft połączony z foamiranem


Kalendarz scrapowy


...oraz kartki wszelakiego rodzaju :)




Serdecznie Was pozdrawiam i do zobaczenia :)

Kasia


12 komentarzy:

  1. Ahh...jakie to wszystko piękne i wysmakowane, każda Twoja praca jest urocza i dopracowana na MAXA!!! Kasiu ,podziwiam ,gratuluję i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu...serce rośnie od takich komentarzy:*

      Usuń
  2. Śliczne prace robi nasza Kasia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ukłon do samej ziemi, za każdą z tych prac, Kasiu! Są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu z Twoich ust,to najmilszy komplement:) Uściski :**

      Usuń
  4. Jedne z najpiękniejscych prac jakie dane mi było oglądać. Takiego talentu ze świecą szukać ! Pozdrawiam i czekam na te piekne inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie najpiękniejsze,bo mnóstwo na naszym blogu utalentowanych dłoni :)
      Dziękuję pięknie za miłe słowa :*

      Usuń
  5. Piekne prace, duży talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Wszystko przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace ! Nie można przestać się nimi zachwycać! ��

    OdpowiedzUsuń