niedziela, 4 marca 2018

Przedstawiamy DT-PasjEwy

Witajcie!/hello!

Mam na imię Ewa a mój pseudonim to PasjEwy. Możecie znaleźć moje prace na blogu:
My name is Ewa and my nick is PasjEwy. You can find my works on my blog: kartkiz1312.blogspot.com. 
To dla mnie ogromna przjemność, że dołączyłam to bloga Scrap&ArtCafe....
It's a great pleasure to join to Scrap&ArtCafe...

Bardzo lubię skrapbooking i jest to moje ulubione hobby. Tworzę każdego dnia ale zawsze brakuje mi czasu na realizację wszystkich moich projektów! Swoją pierwszą kartkę stworzyłam dwa lata temu i do tej pory tworzę z taką samą radością!
I like scrapbooking  very much and this is my favorite hobby. I do my creative work everyday, but always I dont have enough time for all my pojects! My first card I made before two years ago and have been creating with the same fun! 


Wybrałam dla Was kilka swoich prac:
I chose for you some of my works:







Mam nadzieję, że spędzimy wspólnie wiele wspaniałych chwil bawiąc się i inspirując wzajemnie!
I hope we will spent time toogether with fun and share isnpiration !

pozdrawiam
greetings

PasjEwy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz