piątek, 2 marca 2018

Przedstawiamy DT - Magda

Witajcie | Hello everyone

Mam na imię Magda. To dla mnie ogromny zaszczyt dołączyć do DT Scrap & Art Cafe. Moje prace tworzę dla relaksu, po godzinach; jest to dla mnie odskocznia od dnia codziennego: pracy, obowiązków domowych, których mam sporo przy trójcie dzieci. Są to głównie kartki, choć chętnie próbuję nowych form. Moje prace są w większości przypadków spersonalizowane, robione z okazji różnych uroczystości moich najbliższych: rodziny i przyjaciół. Bardzo rzadko robię prace "do szuflady", głównie dlatego, że nie mam ich gdzie trzymać ale też uwielbiam obdarowywać nimi moich najbliższych. 

My name is Magda. It is a great pleasure to join DT Scrap & Art Cafe. 
I relax when I work at my projects. It is a kind of stepping stone from everyday life: work, household duties - there's a lot of work having three children. Mainly I create greeting cards but from time to time I try something different like mixed media, PL, albums. Usually each project is made for someone: family members, my friends. I don't hide my work in the drawer, simply because I don't have space to store it but I also love to give it away as a gift. 

Zapraszam na mojego bloga FamilyDreamLab.blogspot.com .
I invite You to visit my blog FamilyDreamLab.blogspot.com .

Poniżej przedstawiam moje ulubione prace:
Now I want to share some of my favorite projects:


To jedna z moich ostatnich prac, karta urodzinowa dla mojej najbliższej przyjaciółki.
This is my latest card, it is birthday card for my best friend. 






Tę kartkę zrobiłam z okazji okrągłych urodzin mojej mamy.  Stemple kwiatów pokolorowałam markerami Copic.
I made this card for my mother's birthday last year. Flowers' stamps are colored with my Copic markers. 





Świąteczny exploding box.
Christmas exploding box.




Tag do wakacyjnego albumu.
Tag made for a holiday album.





Jeden z moich pierwszych albumów - komunijna waliza wspomnień, prezent dla córki moich przyjaciół.
One of my first albums - First Communion memory box, a gift for my friends' daughter.



I na koniec LO przygotowane na zakończenie albumu Project Life 2016.
LO for my Project Life 2016 album. 



Pozdrawiam gorąco
Warm hugs

Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz