sobota, 3 marca 2018

Przedstawiamy DT - Bogusia



Witajcie kochani  | Hello Guys

Mam na imię Bogusia, bardzo się cieszę, że będę Was inspirować jako projektantka w Scrap&Art Cafe. W sieci funkcjonuję jako Fabryka Prezentów. Zajmuję się szeroko pojętym scrapbookingiem oraz mixed mediami, ostatnio coraz częściej jestem zapraszana do prowadzenia warsztatów. Nie mam ulubionej formy - gdy nie pracuję nad zamówieniami, to po prostu tworzę, co mi podyktuje chwila.

My name is Bogusia and I am so happy and excited I will inspire You here, as a Designer of Scrap&Art Cafe. I deal with widely understood scrapbooking and mixed media. Recently I'm often invited to run workshops. I do not have my favorite form. When I'm not working on orders, I just create on the spur of the moment. 

Zapraszam na mojego bloga i do krótkiego przeglądu kilku moich prac 
I invite you to visit my blog and also I want to share with You few of my projects here
----------------

Albumy vintage to moje ostatnie "odkrycie" - sporo się w nich dzieje i ten typ preferuję 
Vintage albums are my "discovery" - creating them gives me a lot of satisfaction and I can use lots of materials there - I prefer this type


zwykłe albumy 
common albums


Kartki w formie exploding box na różne okazje 
Exploding boxes for many occasions 





Kartki okolicznościowe w kopertach i w pudełkach, kartki składaczki
Greeting cards in envelopes and boxes, folded cards




nie brakuje dużych form LO
I also will share with you my layouts



i malutkich ATC
and tiny ATC


W moich inspiracjach będą warstwy, koronki, media, 
 In my inspirations you will find lots of layers, laces and media

Do następnego razu!
Warm hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz